Onnea vain BMW:lle hienosta myynnistä! Hienoja autoja ovat, kuten kaikki saksalaiset premiumit.
Jotenkin alkaa olla väsynyttä tämä jatkuva jankkaaminen siitä, mikä on premiumia ja mikä ei. Pitäkää mölyt mahassanne, oli sitä premiumia mielestänn…
Sitäpaitsi ranskalaiset dieselit ovat ominaisuuksiltaan erinomaisia! Yksiä maailman parhaista! Ja Mersun sloganhan on: "The best or nothing"! Ja aivan varmasti kestävät riittävästi kilometrejä.
Ja ei tarvitse todellakaan tulla tähän muistelema…
Ja itse olen nähnyt tällä viikolla yhden Yariksen lavetilla kaverinaan Avensis. Lisäksi yhden Audi A4:sen, Peugeotin 208:n, Citroen C5:sen ja jopa yhden ikiluotettavan Mazdan!! Ovatko siis kaikki Ranskalaiset, saksalaiset ja japanilaiset autot huono…
Katselin kyllä A Tapio noita kalleimpia Yariksen hintoja. Niitä ei maksa kyllä kukaan, tai sitten ostaja on aivan täydellinen pässi! Pyytää saa mitä tahansa. Voinhan minäkin tehdä feikki-ilmoituksia 2006 vuosimallin clioista hirveillä pyynneillä ja …
Taisinpa Rynelle ja A Tapiolle juuri sanoa, että jos linkitätte niitä VANHEMMAN korimallin clioja, joita myytiin uuden clion rinnalla huomattavilla alennuksilla/tarjoushinnoilla, niin mitä se kertoo clion arvonsäilymisestä??? Piti sitten tehdä juuri…
Kyllä minä pidän itseäni tyypillisenä autonostajana. Ensin päätän budjetin, kartoitan tarpeeni/vaatimukseni, sitten valitsen tarpeisiini ja budjettiini sopivat vaihtoehdot, joista valitsen itselleni mieleisen auton. Auto on sen verran iso hankinta, …
Tuossa muuten on tuon ensimmäisen linkin Renun kanssa vertailukelpoinen Yaris myynnissä: http://www.nettiauto.com/toyota/yaris/6160285 Mites se nyt noin??? Eikös hintaeroa pitänyt olla paljon enemmän??? Vaivaiset 1600 euroa?!? Ja hintaa vielä lasket…
http://www.nettiauto.com/renault/clio/5833724 ja tässä se halvin. Pienin kone ja heikot varusteet. Toki voit vetää hihasta niitä vanhempikorisia Clio storioita, joita myytiin pilkkahinnalla uuden rinnalla, mutta se ei Clion arvon säilymisestä kerro …
http://www.nettiauto.com/renault/clio/5993173 siinäpä olisi yksi HALVIMMISTA tuon korimallin 8 vuotiaista renuista, ei mitään erityisvarusiteita ja peruskone. Missä ne 8 vuotiaat kolmen tonnin cliot ovat??? Kerro ihmeessä niin ostan sellaisen!
Ihan oikeasti! Älkää nyt viitsikö! Tuo ensimmäinen laskelma pitänee paikkansa, mutta nuo A Tapion jälkimmäiset ovat ihan sitä itseään! 4-8 vuotiasta Renua ei todellakaan automaattisesti korjata 2 tonnilla! Samaten on aivan turha esittää ettei Yarist…
Voisitko VeeAaaGee mitenkään harkita poistuvasi tältä foorumilta??? Sinulla ei tunnu olevan mitään annettavaa, ainoastaan pilaat foorumin ääliömäisillä heitoillasi.
Kerro nyt ihmeessä, mitä yhteistä on esimerkiksi Octavialla ja A8:lla??? Ja mi…
NHB:ltä odotettu kirjoitus! Vag konserni jyrää eikä muista autoista, etenkään Volvosta löydy oikein mitään hyvää. Ei vaikka testit osoittavat täysin toista. Ennakkoasenne paistaa läpi ja vahvasti. Ajettavuus ja laatuvaikutelmakaan eivät kelvanneet, …
Minkä lisäksi pieni olisi pösönkin arvonalennus jos vaihtaisin sen uudempaan ja selvästi kalliimpaan autoon. Ainahan niissä hyvitetään vanhasta autosta kelvollisesti. Ei siinä mitään uutta ole. Tuo esimerkkisi ei kerro todellisuutta. Jos olisit sen …
Tuota, minä olen itse omistanut aikanaan reilun vuoden Peugeot 307 1.6:sen vuosimallia 2001. Ongelmana oli huonot ovien lukot, jotka jumittivat aina talvella (öljyäminen auttoi), huonosti kiinnimenevä takaluukku (tähän ei auttanut mikään) sekä hidas…
A Tapio olisi ehkä voinut lukea tuon kirjoitukseni hieman suuremmalla tarkkuudella. Vai miten tuosta voi saada käsityksen, että puhutaan takuunalaisesta autosta??? Eli kun ystäväni osti Lagunansa se oli kuusivuotias ja nyt neljän vuoden jälkeen jo 1…
Tämä pointti, joka korostaa HYLKÄYKSEN SYYN HUOMIOIMISTA on erityisen tärkeä! Ystäväni ajaa vuosimallin 2004 Renault Lagunalla, kyllä juuri sillä katsastustilastojen mustalla lampaalla. Hän on ajanut autolla kohta neljä vuotta ja kertaakaan ei auto …
Ihan kivan oloinen laite! Muutenkin kaikki ei-saksalaiset vaihtoehdot ovat erittäin tervetulleita! Nykykehityksellä ei kohta varmaan enää pysty muunmaalaista premiumautoa ostamaankaan ja tällöin premiumtaipaleeni tulee päättymään...
Kovastihan sinä niitä DSG laatikkoja puolustelit kuitenkin. Et ole ainoa nimittäin jolla muisti pelaa... Lisäksi edellisessä väännössämme jo sanoin, että tuo "muoviosa" on vain symbolinen sana sille " että jokin osa alimitoitetaan konsernityyliin ja…
Toki VW voi ongelmitta jatkaa DSG polulla, koska eivät nuo laatikon särkymiset heille oikeastaan mitään maksa! Vagarenallakin löytyy esimerkkejä siitä, kuinka DSG on takuuajan jälkeen porsinut ja tehdas on tullut "avokätisesti" vastaan korjauksissa …
Jotenkin tekisi mieli sanoa, että "mitä minä sanoin", mutta jotenkin tuntuu ettei sekään oikein enää riitä! Eiköhän eräs kolmekirjaimisella nimimerkillä varustettu kirjoittaja jollain tavalla kuitenkin osoita, että nämäkään viat eivät koske niitä "u…
Tuo vakkarin käyttö tosiaan näyttää vähän hankalalta! Ratti olisi omastakin mielestäni se oikea paikka. Myös tuulilasin toimittaja on epäileväinen tuon ACT:n keston suhteen, kuten minä. Aika näyttää toimiiko se luotettavasti. Tosin tuulilasin testi …
Tuon hukkalämmön vähäisyyden taakse on aivan turha piiloutua! Toyotan hybrideissä on noin tai yli kaksinkertainen hyötysuhde tuohon volkkarinruoskaan nähden ja silti lämppäri/lämpiävyys testin parhaimmistoa! Volkkari ei vaan tunnu osaavan!
Val…
No nyt on talvitesti takana ja kuten arvasin, ei lämmityslaite mihinkään parantunut, vaikka NHB kertoikin kaiken olevan tosin uudenlaisen suunnittelun myötä! Kylmä mikä kylmä! Eikö VW:n inssit voisi vaikka käydä ostamassa vm 1988 corollaa ja kopioid…
Ja jotten vaikuttaisi täydeltä Vw-vihaajalta niin olen hieman ajellut kuutoskoppaisella golffilla ja voin allekirjoittaa autolehtien kommentit. Kyseessä on lyhyessä koeajossa/testattavien asioiden osalta ilman muuta luokkansa paras kokonaisuus. Ajet…
Tietenkin kenkä puristaa maskissa olevan merkin vuoksi! Onhan Toyota ja ties kuinka moni muukin toteuttanut jakopäänsä ketjulla/hihnalla, muttei koneet silti pauku 30tkm kohdalla asiakkaan piikkiin totta kai! VW on niiiin hyvä suunnittelemaan toimiv…
Sinä olet järjestelmällisesti keskittynyt hehkuttamaan VW:tä ja vähättelemään sen suunnitteluvirheitä joista laadukas insinöörityö on todella kaukana! Olenkin itseasiassa ihmetellyt mistä juontaa juurensa tämä legendaarinen saksalainen suunnittelu??…
NBH:n kanssa on kieltämättä hieman hankala keskustella, hän kun haluaa keskustella vain tekniikasta. Ei mistään muusta. Lienee jonkinlainen kuiva inssi. Sellaiset kaikkia kiinnostavat asiat, kuten luotettavuus, jälleenmyyntiarvo, käyttöominaisuudet …
Pointtina onkin se ettei valmistussäästö saa näkyä millään lailla huonona luotettavuutena. VW:n tapauksessa näin kumminkin aina käy. Muistellaan vain tätä keskustelua kun uudessakin mallissa on jälleen vikoja/lastentauteja joihin Vw ei ota kantaa ja…
Totta toisaalta. Olen vain kyllästynyt näihin tyyppeihin, jotka aina jaksavat uskoa, että kyllä se nyt onnistuu... Ja sitten myöhemmin hoetaan, että jälkiviisaus on turhaa... Muistakaa sitten tämä keskustelu!!! Ei ihan mene jälkiviisauden piikkiin...